فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc

فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

توری ضد حشرات قابل نصب بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی و دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه آن می باشد, خرید و فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc با کیفیت و قیمت مناسب در شرکت ما نیز صورت می گیرد.
اصلی ترین ماده مورد نیاز جهت تولید پروفیل یو پی وی سی , (PolyVinil Choloride ) یا PVC با K-Value حدود ۶۵می باشد. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از قدیمی‌ترین و پر مصرف ‌ترین انواع پلیمرها در جهان است که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید (VCM) بدست می‌آید و تقریبا ۸۵% از ترکیب پروفیلهای UPVC را تشکیل می دهد. عمدتا تجهیزات پنجره دوجداره شامل پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار می شوند که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح و درست درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. تجهیزات پنجره دوجداره دارای ساختار و ویژگی های خاصی هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال خود را حفظ کنند. https://upvc.pro/زمانی که پنجره دوجداره نصب می شود و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود ، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه پنجره بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان پنجره دوجداره اماده استفاده است. یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد.
فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc
مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.بحث شیشه پنجره دوجداره نیز باید دقت کنید که به هیچ وجه نباید زهوار را خارج کنید زیرا باعث افتادن شیشه شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد و نکته ای که لازم به ذکر است ساختار خود شیشه دوجداره می باشد که از گوشه ها بسیار حساس است و در صورت کوچکترین ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن و پودر شدن کامل را دارد.
مزایای فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc:
۱-توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
۲-قابل شستشو
۳-توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
۴-ضد زنگ
۵-ضد اشتعال
۶-ثبات بالا
۷-توانایی نصب آسان
۸-پایدار در برابر شرایط آب و هوایی
۹-پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
۱۰-دور کننده گرد و غبار و عایق ورود گرد و غبار از بیرون به داخل
از تجهیزات پنجره دوجداره مهم درب و پنجره یو پی یو سی، یراق الات را می توان نام برد که دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد. https://upvc.pro/اسپانیولت در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایز های متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید. تجهیزات پنجره دوجداره و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره و آلومینیومی کاربرد دارد.
زاماک نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد.
در این مطلب سعی کردیم مهمترین تجهیزات پنجره دوجداره را بررسی کرده و نحوه صحیح به کارگیری ان ها را ذکر کنیم اما نکته پایانی اینکه درب و پنجره های دوجداره و سه جداره upvc دارای مزایای بی نظیری هستند و در صورت ایراد نیز قابل تعمیرات و تعویض می باشند.

پنجره عایق


برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره های خود را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. https://upvc.pro/در این مواقع فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvcتوری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.
فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
فروش تجهیزات توری پنجره دوجداره upvc دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: